خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/16 - 10:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زنگنه:

مشارکت بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه پر رنگ تر از سایر برنامه‌هاست

سخنگوی «کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه» با بیان اینکه دیدگاه‌های همه ذی نفعان به نحوی در تبصره ها، مواد و بندها برنامه هفتم توسعه منعکس شد، گفت: مشارکت بخش خصوصی و مردم در برنامه هفتم پر رنگ تر از سایر برنامه‌هاست.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس و مهمترین اقدامات صورت گرفته در این برنامه،گفت: برنامه هفتم توسعه جز برنامه‌های بی نظیری بود که مجلس بیش از 8 ماه برای نهایی سازی آن، زمان صرف کرد.



نماینده مردم «تربت حیدریه» با بیان اینکه دیدگاه‌های همه ذی نفعان به نحوی در تبصره ها، مواد و بندها منعکس شد، بیان کرد: در این برنامه تامین منابع مالی جدید برای دولت پیش بینی شد. همچنین مشارکت بخش خصوصی و مردم در برنامه هفتم پر رنگ تر از سایر برنامه هاست.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردمی سازی اقتصاد کشور در پنج سال آینده یکی از ویژگی‌های مهم برنامه هفتم توسعه قلمداد می شود، بیان کرد:همچنین در این برنامه موضوعاتی از قبیل شفاف سازی، ایجاد انضباط مالی ، اصلاح ساختار بودجه ، «اصلاح نظام مالیاتی بانکی و پولی» مدنظر قرار گرفت.



زنگنه با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه درباره شرایط بازار ارز تعیین تکلیف شد، ادامه داد: از این رو اتفاقات راهبردی  خوبی در برنامه هفتم توسعه رخ داد که امیدواریم دولت در اجرای این برنامه ،نهایت تلاش خود را اعمال کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375772
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار