خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/21 - 16:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳:

مجلس آماده همکاری با دولت برای اصلاحات لایحه بودجه است/مجلس قدردان تلاش‌های دولت است/موارد تفاهمی در لایحه بیشتر از موارد اختلافی بود

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه ایرادات تنها در چند مورد بوده و در سایر موارد تفاهم وجود داشت گفت:مجلس آماده همکاری با دولت برای اصلاحات لایحه بودجه است.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه 1403 گفت: مجلس جایگاه قانون‌گذاری بوده و با دیدگاه‌های کارشناسی لوایح دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد همچنان که طرح‌های نمایندگان را با دید کارشناسی ارزیابی می‌کند و امکان رد، اصلاح و تایید آنها وجود دارد و این امر دلیل بر آن نیست که نمایندگان مجلس، کار و زحمات همکاران خود در دولت را قبول نداشته باشند و برخلاف برخی حاشیه سازی ها قدردان تلاش های دولت هستند.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، عنوان کرد: تمامی این موارد کار کارشناسی بوده و در لایحه بودجه سال 1403 نیز ایرادات وجود داشت و نمایندگان فکر می‌کردند، توجه کافی و دقیق به حقوق بازنشستگان و کارکنان نشده و مالیات نیز رشد قابل توجهی داشته که در نهایت منجر به افزایش فشار به مردم می‌شود.



این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: ایرادات تنها در چند مورد بوده و در سایر موارد تفاهم وجود داشت؛ لذا دولت فرصت یک هفته‌ای گرفت تا ایرادات را در لایحه بودجه اصلاح کرده و مجددا به مجلس ارسال کند.



دلخوش در پایان تاکید کرد: به صورت کلی این تضارب آرا کاملا طبیعی بوده و مسئله خاصی وجود ندارد. مجلس آماده همکاری با دولت برای اصلاحات  لایحه بودجه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373025
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار