خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مفتح در تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه:

لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(3) در دستورکار قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون شش تبصره از بندهای لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(3) ارجاعی از صحن علنی بررسی شد و مقرر گردید در نشست روز آینده کمیسیون مواد باقی مانده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

محمد مهدی مفتح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه 12 آذرماه) کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ارجاع لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(3) از صحن علنی به کمیسیون این موضوع مجددا در دستورکار قرار گرفت و کلیات مواد به تصویب رسید و اعضای کمیسیون وارد بررسی و رسیدگی به بندها لایحه مذکور شدند.



سخنگوی کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون شش تبصره از بندهای لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(3) ارجاعی از صحن علنی بررسی شد و مقرر گردید در نشست روز آینده کمیسیون مواد باقی مانده مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.



نماینده مردم تویسرکان در مجلس یازدهم عنوان کرد: گزارش نهایی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(3) که برای شور دوم به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارجاع شده بود مجددا به صحن علنی ارائه شود.



گفتنی است؛ لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (3) درباره انضباط بخشی به بودجه، اصلاح روند طولانی شدن بررسی و تحول مورد نظر در روال اصلاح ساختار بودجه است.



پایان پیام

  • کد خبر : 372445
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار