خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/23 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
طی بیانیه ای به امضای 265 نماینده صورت گرفت

تقدیر نمایندگان مجلس دهم از معاون پارلمانی رئیس جمهور

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه تقدیر 265 نفر از نمایندگان مجلس را از امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 265 نفر از نمایندگان مجلس را در تقدیر از امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح زیر قرائت کرد.



در این بیانیه آمده است:



ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می دانیم تا از زحمات و تلاش های بی وقفه برادر مومن، پاک دست، انقلابی و قانون مدار جناب آقای دکتر امیری معاون محترم رئیس جمهور در امور مجلس قدردانی نموده و تعامل سازنده، ضابطه مند و بی شائبه وی و همکارانشان را در جهت ایجاد تفاهم و همکاری بین دولت و مجلس را ارج می نهیم.











دیدار حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور با رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان الجزایر


 



حضور دائمی وی در صحن علنی مجلس و برخورد توام با متانت، صبر و صداقت در گفتار و کردار وی با منتخبان مردم و احساس مسئولیت در حل مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان و حضور فعال و کارآمد وی در تصویب طرح ها و لوایح و مکاتبات موثر با هیات رئیسه و شورای نگهبان و ایجاد ارتباط با سایر ارکان دولت، وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط و نیز انتخاب همکاران دلسوز و متعهد در آن حوزه از نقاط قوت دولت در تعامل با مجلس شورای اسلامی بوده که در اذهان نمایندگان دور دهم مجلس باقی خواهد ماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 297775
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار