خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/02 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بهرام نیا در پیامی به مناسب فرا رسیدن نوروز مطرح کرد

ضرورت تلاش برای رفع بیماری از سراسر کشور

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: از خداوند کریم بخواهیم که بلا و گرفتاری را در سال جدید از کشور عزیزمان ایران دور و عافیت و سلامتی را ارزانی مردم شریف و عزیز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.



در متن پیام این نماینده مجلس به شرح زیر است



بسم الله الرحمن الرحیم



یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال



بهار پر طراوت، فصل رویش مهربانی و شادابی و تجلی نعمت‌های بی‌کران الهی، همچنین سرآغاز بالندگی و شکوفایی و تحول راستین دل‌هاست.



نوروز عید نیکی‌ها، دوستی‌ها و پاکی‌هاست.



با سلام و عرض ارادت خدمت همه مردم ایران و همشهریان عزیز نهاوندی ؛



فرارسیدن سال نو و بهـار طبیعت را خدمت همه عزیزان تبریک گفته و سالی سرشار از تندرستی، شادی و موفقیت را برای شما آرزو‌مندم .



اینک که تحویل سال جدید مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام ) بیاییم با توسل و توجه به ساحت مقدس این امام مظلوم از خداوند کریم بخواهیم که این سال را، سال ظهور حضرت صاحب الزمان ( عج) قرار داده و عاقبت بخیری برای همه؛ بلا و گرفتاری را از کشور عزیزمان ایران دور و عافیت و سلامتی را ارزانی مردم شریف و عزیز نماید.



خداوندا در سال نو؛ سایه بیماری را از مردم دور، دلهای‌مان را به یکدیگر نزدیکتر، معرفت‌مان را به خود بیشتر، گام‌های‌مان را در مسیر تعالی استوارتر و احوال‌مان را در بهترین حال قرار ده./



آمین یا رب العالمین



با آرزوی صحت و سلامتی



پایان پیام

  • کد خبر : 296221
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار