خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/27 - 14:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بی مقدار تاکید کرد؛

رونق اقتصادی شهرهای در مسیر قطار تهران- آنکارا

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد شهرهایی که در مسیر خط راه آهن تهران-آنکارا قرار دارند بالطبع رونق پیدا می کند به شرطی که شرکت های توریستی نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

شهاب‌الدین بی مقدار؛ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص احداث راه آهن تهران-آنکارا و تهران- وان با بیان اینکه  نقش راه آهن در اقتصاد کشور بسیار موثر می تواند باشد افزود: اقتصاد شهرهایی که در مسیر این خط راه آهن  قرار دارند بالطبع رونق پیدا می کند به شرطی که شرکت های توریستی نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند.



وی گفت: تبریز 2018 باعث شد که هتل، هتل آپارتمان و بوم‌گردی در این استان گسترش پیدا کند. رویداد تبریز 2018 باعث شد که 165 پروژه در استان آذربایجان شرقی در دست مطالعه و اجرا درآید.



شرکت های توریستی باید در معرفی جاذبه های ایران بیشتر تلاش کنند



نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت های توریستی باید با اجماع و کمک هتل‌ها تلاش کنند تا بتوانند در معرفی کشورمان نقش پررنگ تری ایفا کنند.



بی‌مقدار افزود: شرکت های توریستی باید در فضای مجازی بیشتر از این فعالیت کنند تا بتوانند با تبلیغ و معرفی مناطق گردشگری توریست بیشتری جذب کنند که این روش جنبه ارزآوری خواهد داشت.



معرفی ایران در شبکه های تلویزیونی بین المللی



ما باید جاذبه های گردشگری کشورمان را در شبکه های تلوزیونی بین المللی معرفی و تبلیغ کنیم و به دنبال این موضوع هستم که بتوانیم با معرفی ظرفیت های کشورمان کمکی برای جذب گردشگر شویم.



وی ادامه داد: ما باید جاذبه های گردشگری کشورمان را در شبکه های تلویزیونی بین المللی معرفی و تبلیغ کنیم و به دنبال این موضوع هستم که بتوانیم با معرفی ظرفیت های کشورمان کمکی برای جذب گردشگر شویم.



پایان پیام/

  • کد خبر : 282653
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار