خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رحیمی مظفری با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه؛

رئیس‌جمهور مستضعفان هیچگاه به دنبال سیاسی‌کاری و منافع شخصی نبود

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از دلسوزترین، صادق‌ترین، بی‌ریاترین و بی‌تکلف‌ترین روئسای جمهوری که انقلاب اسلامی در طول عمرش به خود دیده است شهید آیت‌الله رئیسی بود.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه طی حادثه ناگوار سقوط بالگرد، گفت: به جرات می‌گویم؛ یکی از دلسوزترین، صادق‌ترین، بی‌ریاترین و بی‌تکلف‌ترین روئسای جمهوری که انقلاب اسلامی در طول عمرش به خود دیده است شهید آیت‌الله رئیسی بود چراکه بسیار بی‌تعارف صحبت می‌کردند و به‌دنبال هیچ مصلحت سیاسی حتی در برخورد با مسئولان و نمایندگان نبودند و مسئله‌ای باعنوان سیاسی‌کاری در رفتار و کردار ایشان دیده نمی‌شد و به معنای واقعی مردمی بودند.

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تاکید کنم؛ مردمی‌ترین مسئول در هیات دولت شخص آیت‌الله رئیسی بود که می‌توان از ایشان به عنوان الگوی بارز تمامی دولت‌مردان نام برد.  

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی به شدت پیگیر امور مردم بودند و در  سفرهای استانی خود بحث‌های کارشناسی را بسیار جدی گرفته و به‌دنبال تصمیمات خلق‌الساعه و احساساتی در این سفرها نبودند، به همین دلیل اعتبارات خارج از روند بودجه‌ریزی کشور را مصوب نمی‌کردند، همچنین به‌شدت پیگیر مصوبات هر سفر بوده و تصمیمات کارشناسان را در این مصوبات لحاظ می‌کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: همچنین همیشه طی سفر به استان‌ها و مناطق حاشیه‌ای هر استان‌ حضور در محروم‌ترین مناطق را انتخاب می‌کردند لذا صفت «رئیس‌جمهور مستضعفان» در این اقداماتشان نمود داشت و شهید آیت‌الله رئیسی باوجود داشتن مشغله بسیار بدون غرور و در نهایت فروتنی با افراد مختلف رفتار می‌کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378735
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار