خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 10:35
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قادری:

رئیس جمهور فقید تلاش می کردند فضای برادری و همدلی ایجاد کنند

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رییسی در طول دوره کاری با اینکه مسائل و موضوعات بلند مدت را دنبال می کردند اما از مسائل ریز و جزئی مردم هم غفلت نکردند.

رئیس جمهور فقید

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان گفت:آیت الله دکتر رییسی همواره به صورت میدانی و عملیاتی وارد امور اجرایی می شدند و تعداد سفرها، حضور بین مردم و پیگیری مسائل و موضوعات نشان دهنده دغدغه و احساس مسئولیت ایشان نسبت به مردم بود.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد سفرهای رئیس جمهور فقید در سه سال ریاست جمهوری  به نقاط مختلف کشور و تلاش هایی که جهت رفع محرومیت‌ها و حضور در صحنه ها داشتند باعث تسلی خاطر و آرامش مردم بود.

قادری اظهارکرد: تلاش آقای رئیسی بر این بود که ارتباط بین مردم و حاکمیت را تقویت کند و برای حل مشکلات مردم گامی بردارد، انصافا در این مدت کارهای بسیار خوبی انجام شده البته کسی منکر مشکلات نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی شود عقب افتادگی های سالهای گذشته را طی سه سال برطرف کرد، گفت: با این حال آیت الله رئیسی  تلاش کردند تا مسیر اصلاح و زندگی توام با آرامش برای مردم فراهم شود و در این راه از تمام توان و ظرفیت ها استفاده کردند، به عنوان مثال هنوز از سفری برنگشته بودند سفر دیگر کاری را پی می گرفتند.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس دوازدهم اضافه کرد: آیت الله رییسی علاوه بر رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ در رقابت های ۱۳۹۶ هم اخلاق مداری خودشان را نشان دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله رئیسی همواره تلاش می کردند فضای همدلی در کشور ایجاد شود،تاکید کرد: اختلاف نظرات همواره وجود داشته اما رئیس جمهور فقید تلاش می کردند فضای برادری و همدلی ایجاد کنند تا اختلاف نظرات بین مسئولان به سطح جامعه کشیده نشود و زندگی مردم را تحت الشعاع قرار ندهد و خودشان هم در مناظرات در عین اینکه نسبت به سوابق رقبا اطلاع داشتند هیچ وقت از مدار اخلاق خارج نشدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علت محبوبیت رئیس جمهور فقید در بین مردم هم کسب رضای خدا در انجام کارها بود. از این رو آیت الله رئیسی همیشه خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانستند و به عنوان یک انسان صالح تمام تلاش خود را کردند تا در سطح یک مدیر مردمی و انقلابی ظاهر شوند.

قادری در پایان گفت: آیت الله رییسی در طول دوره کاری با اینکه مسائل و موضوعات بلند مدت را دنبال می کردند اما از مسائل ریز و جزئی مردم هم غفلت نکردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378797
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار