خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/06 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمانی:

خسارت کشاورزان شرق استان کرمانشاه با استفاده از اختیارات رئیس جمهور جبران شود

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات قانونی دستور دهد تا اعتبارات لازم در اختیار استاندار کرمانشاه برای پرداخت به کشاورزان و باغداران آسیب دیده منطقه شرق استان قرار بگیرد.

حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص خسارت‌های ناشی از بارش‌های اخیر به اراضی کشاورزی و باغی شرق استان کرمانشاه، گفت: اقدام استاندار، مدیر بحران استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص تشخیص به موقع میزان خسارت وارده به باغداران و کشاورزان در پی بارش‌های اخیر جای تقدیر دارد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: برای جبران آلام کشاورزان و باغداران توقع داریم به آنها کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص داده شود و  مهلت بازپرداخت تسهیلات دریافتی آنها تمدید شود.


 


وی با بیان اینکه کشاورزی می‌تواند در سال جهش تولید نقش مهمی داشته باشد، گفت: آسیب بخش کشاورزی، کشاورزان کشور را در تامین محصولات استراتژیک دچار مشکل می‌کند به همین دلیل باید این قشر از جامعه مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.


 


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد تا رئیس جمهور با توجه به میزان خسارات وارد شده به کشاورزان و مشکلات ناشی از سیل سال 1398 در منطقه و بیماری منحوس کرونا؛ بر اساس اختیارات قانونی حاصل از ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و 12 مدیریت بحران دستور دهند تا تسهیلات و اعتبارات لازم در اختیار استاندار کرمانشاه برای پرداخت به کشاورزان و باغداران آسیب دیده منطقه شرق استان قرار بگیرد./


 


پایان پیام
  • کد خبر : 297090
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار