خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مولوی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تعریض جاده ورودی چوئیده

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در حوزه راهسازی تعریض جاده ورودی چوئیده هم آغاز شد و اعتباری برای این کار در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری اداره کل راهداری استان این پروژه سریعا تکمیل شود.

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از پروژه آسفالت فیه آبادان داشتم تا ازنزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفته باشم و پس از آن نیز پیگیری هایی را انجام داده ام تا سریعا این پروژه به اتمام برسد.



وی افزود: پیگیری هایی هم برای افزایش رشته های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر انجام گرفت و خوشبختانه پس از دیدار با وزیر علوم با تخصیص رشته کارشناسی ارشد مهندسی معماری کشتی به این دانشگاه موافقت شد و از این پس نیز دانشجو در این رشته و این مقطع در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر پذیرش می شود.



نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اخیرا نیز بازسازی پل خرپایی نهر طلیب دهستان نصار اروندکنار آغاز شد که این موضوع نیز با پیگیری های مستمر صورت پذیرفت و اعتباری برای آن در نظر گرفته شده است که امیدوارم سریعا به اتمام برسد.



وی بیان کرد: همچنین در حوزه راهسازی تعریض جاده ورودی چوئیده هم آغاز شد که امیدواریم با همکاری اداره کل راهداری استان این پروژه سریعا تکمیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار