خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/08/08 - 08:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نور‌قلی‌پور:

تضعیف تولیدات صنعتی کشور با وجود سود بیشتر در مونتاژ/تولید واقعی نیاز اقتصاد و صنعت کشور است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: به‌دلیل وجود برخی محرومیت‌هایی که در کشور داریم،تولید از تولید واقعی به‌سمت مونتاژ کاری رفته است که به نظر می‌رسد سود بیشتری برای تولیدکنندگان کشور دارد.

رامین نور‌قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص حرکت صنعت ایران به سمت مونتاژ کاری، اظهار داشت: متاسفانه تولید به‌دلیل وجود برخی محرومیت‌هایی که در کشور داریم از تولید واقعی به‌سمت مونتاژ کاری رفته است که به نظر می‌رسد سود بیشتری برای تولیدکنندگان کشور دارد.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روندی که در تولیدات کشور پیش رو داریم مورد تایید نیست، گفت: نیاز تولید و اقتصاد کشور این است که به سمت تولید واقعی حرکت کند، به‌نظر میرسد راه برون رفت از محدودیت‌ها، مشکلات اقتصادی، اشتغال و پایین بودن تولید سرانه ورود به تولید واقعی است.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درکنار این موضوع که انتظار داریم به تولید واقعی دست پیدا کنیم نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع و بلند مدت داریم که با تغییر دولت‌ها دچار تغییر نشود تا کشور را عملا به یک تولید واقعی برساند، ادامه داد: نباید فراموش کنیم محدودیت‌های بسیار جدی بر سر راه تولید داریم و تولید کننده به دلیل وجود محدودیت‌ها به‌سمت مونتاژ رو آورده است.



وی در پایان با تاکید بر اینکه وظیفه داریم که موانع جدی بر سر راه تولید را برداریم، خاطرنشان کرد: تولیدکننده نیز واقعا این خواسته و تمایل واقعی را دارند که اقدام به تولید نمایند، اما موانع جدی بر سر راه تولید وجود دارد که باید برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 216864
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار