خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 10:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری با اشاره به نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی:

تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل عملیات احداث بندر صیادی

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس به نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: مقرر شد اعتبارات ویژه ای برای اتمام عملیات ساخت بندر صیادی تخصیص پیدا کند.

عبدالجلال ایری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛به جلسه مشترک با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این نشست موضوعات مرتبط با حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه و استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت.



این نماینده مردم در مجلس افزود: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت شهرها‌ی ساحلی استان گلستان از طریق صیادی امرار و معاش می‌کنند، تکمیل عملیات احداث بندر صیادی، از اهمیت ویژه برخودار است از این رو در جلسه مذکور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و سپس مقرر شد اعتبارات ویژه ای برای اتمام عملیات ساخت بندر صیادی تخصیص پیدا کند.



رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوع اراضی ساحلی اختلافی بین مردم و منابع طبیعی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کمیته رفع تداخلات تعیین تکلیف شود.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای عملیات آماده سازی سایت 6 هزار هکتاری میگوی گمیشان و حل مشکلات کمبود بذر، کود و سموم کشاورزی و نیز خرید تضمینی برنج، مرکبات و قیمت گذاری گندم از جمله موضوعات دیگری بود که به دلیل بروز مشکلات متعدد برای کشاورزان مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت. /



پایان پیام



 

  • کد خبر : 373978
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار