خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 10:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی دلیگانی:

تامین اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور از بودجه های عمرانی، بدعت گذاری غلطی است / کم کاری دولت در اجرای تبصره 18 لایحه بودجه

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است دولت در برخی از تبصره های بودجه سال 1402 واقعا کم کاری داشته است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو اجرای قانون بودجه سال 1402 و اجرای صحیح تبصره 18 این  قانون ،گفت: دولت در برخی از تبصره های بودجه 1402 واقعا کم کاری داشته است.



کم کاری دولت در اجرای تبصره 18 لایحه بودجه



نماینده مردم «شاهین شهر،میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مواردی که دولت در آن کم کاری داشته مربوط به عدم اجرای صحیح تبصره 18 بودجه است.



وی با بیان اینکه در تبصره 18 بودجه به مباحث مربوط به اشتغالزایی جوانان و تامین منابع آن اشاره شده بود، تاکید کرد: متاسفانه در راستای اجرای این تبصره با گذشت 9 ماه از سال هیچ خبری نیست و اقدامات لازم در این بخش اجرایی نشده است.



بانکها ارائه تسهیلات به مردم را سه قفله کرده اند



عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد بانکها پیرو ارائه تسهیلات بانکی در زمینه اشتغالزایی به مردم، اظهار کرد: متاسفانه بانکها ارائه تسهیلات به مردم را سه قفله کرده‌اند و تسهیلات به مردم داده نمی شود.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تامین اعتبارات عمرانی پیرو احکام لایحه بودجه سال 1402 تصریح کرد: متاسفانه اعتبارات عمرانی استان ها تخصیص داده نمی شود و عمده پروژه ها متاسفانه تعطیل است لذا دولت باید به این موارد توجه جدی داشته باشد.



حاجی دلیگانی در ارزیابی خود پیرو چرایی این قبیل مشکلات در بودجه، بیان کرد: متاسفانه در این بخش اعتباراتی که در بودجه عمرانی وجود داشته را درمصوبات سفر رئیس جمهور برده اند لذا این مسئله باعث شده تا مابقی کشور ضرر کنند و این اقدام درستی نیست و در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قبیل رویکردها بدعت گذاری اشتباهی است، تاکید کرد: این موضوع منابع بودجه را دچار مشکل می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373156
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار