خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/23 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محبی‌نیا خبرداد:

برگزاری نشست هم اندیشی برنامه ششم توسعه با حضور متخصصان بخش های مختلف

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست هم‌اندیشی برنامه ششم توسعه با حضور متخصصان بخش های مختلف در مجلس مشروطه خبر داد.

جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص همایش هم اندیشی برنامه ششم توسعه اظهار داشت: هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با هدف بحث و بررسی مجدد بر روی مواد و احکام برنامه توسعه کل کشور برای برگزاری نشست هم اندیشی تصمیم گیری کردند.



نماینده مردم میاندواب و شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در این هم اندیشی از نخبگان دانشگاهی ومراکز تحقیقاتی دعوت به عمل آمده است. همچنین نمایندگان مجلس و کارشناسان قوه قضاییه در نشست حاضر می شوند.



وی گفت: از سوی دیگر برای اینکه بررسی عمیق و ریشه ای داشته باشیم از مسئولان اجرایی که از اول انقلاب با برنامه های توسعه درگیر بودند دعوت شد تا اجماع حاصل شود و اگر نکاتی از زعم آنها در برنامه ششم توسعه مغفول مانده است باز بینی شود.



محبی نیا افزود: روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و روسای کمیته های چهارگانه کمیسیون تلفیق برنامه ششم نیز در نشست حضور خواهند داشت و در خصوص مواد و احکام مرتبط به حوزه فعالیتشان صحبت خواهند کرد.



این نماینده با بیان اینکه مواد و احکام برنامه توسعه با دو دیگاه ایجابی و سلبی بررسی می شود، گفت: اگر موادی منطبق بر واقعیات باشد دوستان آن را اثبات خواهند کرد و اگر نگاه سلبی دارند نکات مدنظر بیان می کنند، همچنین تصمیم گرفته شد که حداقل یک پیشنهاد از کمیسیون ها مطرح شود تا جمع بندی نشست در اختیار هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه قرار گیرد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست هم اندیشی برنامه ششم توسعه روز سوم مهرماه در مجلس مشروطه برگزار می شود، اظهار داشت: جمع بندی نشست در اختیار هیات رئیسه کمیسیون تلفیق و اعضای کمیسیون مربوطه قرار می گیرد تا از آن برای تصمیم گیری نهایی استفاده کنند./



پایان پیام


  • کد خبر : 176115
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار