خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/14 - 18:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباسپور در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن:

بررسی طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات به پایان رسید

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تصویب جزئیات طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات در کمیسیون متبوعش، گفت: براساس این طرح کارخانجاتی که به بانک‌ها، تامین اجتماعی و... بدهی دارند تعطیل نمی‌شوند و بدهی آن‌ها با سازوکارهای دیگر پرداخت می‌شود.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه 14 دی ماه) کمیسیون صنایع و معادن، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون بررسی جزئیات طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی بود که پس از ایجاد تغییراتی در طرح، جزئیات تصویب و برای برررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.



نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در توضیح طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی، توضیح داد: براساس این طرح کارخانجاتی که به بانک‌ها، تامین اجتماعی و... بدهی دارند تعطیل نمی‌شوند و بدهی آن‌ها با سازوکارهای دیگر پرداخت می‌شود.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به دومین دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اضافه کرد: در نشست امروز راهکارهای حمایت از تولید و رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور بررسی شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفت که تمدید آن تصویب شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335066
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار