خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 16:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
آزاد:

باید کیفیت امور نظارتی مجلس را ارتقا دهیم

نماینده مردم «نائین» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کیفیت امور نظارتی مجلس را ارتقا دهیم، اظهار کرد: به واقع وقتی مردم مشاهده کنند که نظارت دقیقی از سوی مجلس بر اجرای قوانین صورت می‌گیرد،حتماً این مسئله تاثیرات زیادی در جامعه ایجاد خواهد کرد.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی مجلس شورای اسلامی نظارت بر اجرای قوانین است از این رو نظارت خوبی بر قوانین در مجلس یازدهم رخ داد.

نماینده مردم «نائین» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس یازدهم در قالب نظارت بر اجرای قوانین «سه‌شنبه‌های نظارتی» را مد نظر قرار داد، ادامه داد: ما باید به این نکته توجه کنیم که تبعات حقوقی گزارش و ابعاد نظارتی که در مجلس مد نظر قرار می گیریم ،لحاظ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت‌هایی که از سوی مجلس صورت می‌گیرد باید بر اساس یک نگاه کارشناسانه و دقیق باشد، ادامه داد: وقتی ما به موضوع نظارتی مجلس ورود می‌کنیم باید تا به آخر پای کار آن موضوع باشیم و مسائل را ناتمام رها نکنیم.

وی با بیان اینکه باید کیفیت امور نظارتی مجلس را ارتقا دهیم، اظهار کرد: به واقع وقتی مردم مشاهده کنند که نظارت دقیقی از سوی مجلس بر اجرای قوانین صورت می‌گیرد،حتماً این مسئله تاثیرات زیادی در جامعه ایجاد خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه تحقیق و تفحص در مجلس باید مشخص شود که بر مبنای چه آمار و گزارش‌هایی بوده است، ادامه داد: باید در زمینه تحقیق و تفحص ها مشخص شود که نفی نماینده به اصطلاح در کا بوده و یا اینکه ابعاد ملی آن موضوع،باعث تقاضای تحقیق و تفحص شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380373
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار