خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/10 - 09:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید دنیامالی از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس صبح امروز از محل اجرای طرح نهصت ملی مسکن زاهدان بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت پروزه‌های ساخت مسکن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه برنامه‌های نظارتی خود در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز چهارشنبه (۱۰ آبان ماه) به همراه محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس و محمد کرمی استاندار و مدیران راه و شهرسازی استان از محل اجرای طرح نهضت مسکن زاهدان بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.



در مجموع ۳۶ هزار و ۶۸۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۱۴۵ نفر را فراهم کرده است.



 اجرای موفق این طرح در این استان با گردش مالی قابل توجه ضمن ایجاد اشتغال، نجات بخشی صنایع کوچک حوزه صنعت ساختمان این منطقه را به همراه داشته است.



بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، طی چهار سال بیش از ۱۴۲ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در این استان ساخته می شود که با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال حاضر این استان رتبه دوم کشور را در اجرای این طرح داراست.



تا کنون زمین برای ساخت ۱۷۸ هزار و ۸۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در برنامه چهار ساله تامین شده که این تعداد فراتر از برنامه پیش‌بینی یعنی ۱۴۲ هزار و ۲۰۴ واحد است./



پایان پیام

  • کد خبر : 370825
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار