خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/02 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کاظمی خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سامانه سنا دیوان محاسبات

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از سامانه سنا دیوان محاسبات کل کشور خبر داد.

علی کاظمی بابا حیدری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری نشست امروز کمیسیون در محل دیوان محاسبات، گفت: در ابتدای نشست امروز بازدید از سامانه سنا دیوان محاسبات به عمل آمد، در واقع با راه اندازی این سامانه روند پیگیری پرونده های نظارتی الکترونیکی می شود.



عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: براساس گزارشی که مسئولان دیوان محاسبات ارائه کردند با این سامانه رسیدگی به یک پرونده نظارتی از 623 روز به 408 روز کاهش پیدا کرد و در واقع سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش می یابد.



نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: در سامانه سنا تمام اطلاعات استان ها در مرکز تهران جمع آوری می شود و می توان فرآیند گردش رسیدگی به پرونده را از باز شدن پروند تا پیگیری آن در دادسرا و صدور حکم را پیگیری کرد.



این نماینده مجلس بیان داشت: مقرر شد نشست دیگری با مسئولان دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه و بودجه داشته باشیم تا به سوالات نمایندگان در زمینه این سامانه پاسخ داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 278574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار