خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 17:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مقصودی با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی برطرف شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون اقتصادی

فاطمه مقصودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود ایرادات به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم «بروجرد» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای بررسی ایرادات به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعضای کمیسیون اقتصادی به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه فوق در رابطه با طرح مذکور تصمیم گیری نهایی صورت نگرفت، ادامه داد: در رابطه با ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی نظرات مختلفی در زمینه وضعیت بازار، حوزه مسکن و معاملات مطرح شد. از این رو مقرر شد تا اعضا اشرافیت کاملی نسبت به این طرح پیدا کرده و نهایتاً در این بخش تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با این حال در جلسه فوق برخی از ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون با تغییر برخی از واژه‌ها به معادل فارسی آن موافقت کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انشالله این طرح به زودی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جمع‌بندی می شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383388
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار