خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/04 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محمدیان خبر داد

افتتاح ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز / مردم دیگر قطعی مداوم برق را تجربه نخواهند کرد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس از بهره برداری از ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز خبر داد.

اقبال محمدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از بهره برداری از ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز خبر داد و گفت: ایستگاه برق سرچشمه رامهرمز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پس از گذشت ۸ ماه از زمان کلنگ زنی ، همزمان با عید بزرگ مبعث نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وارد مدار شد.



نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر است و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است ؛ با اجرای طرح دائم این پروژه ، 100 مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.



وی گفت: با افتتاح این پست برق ۳۰ مگاواتی ، ازین پس مردم شریف رامهرمز قطعی مداوم و طولانی برق در تابستان را تجربه نخواهند کرد که این با تلاش های شورت گرفته محقق شده است.



محمدیان ادامه داد: خوشبختانه مجوز سه ایستگاه گرفته شد که اولین آن ایستگاه برق سرچشمه افتتاح و دو ایستگاه دیگر شامل ایستگاه سمنگان در دشت دنا و ایستگاه برق در مشراگه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.



لازم به ذکر است که علیرغم برنامه ریزی قبلی مقرر گردیده بود این پروژه ، با حضور نماینده مردم و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان و مدیر برق مارون و جمعی از مسئولین محلی به عنوان عیدی به مردم عزیز رامهرمز افتتاح شود ، اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پیروی تماس تلفنی امشب نماینده رامهرمز و رامشیر با مدیرعامل برق استان ؛ این ایستگاه برق بصورت رسمی و بدون جشن وارد مدار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 296285
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار