خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 13:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
شجاعی مطرح کرد:

برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در زادگاه شهیدطارمی

نماینده مردم ابهر درمجلس گفت:مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت روستای قمچ آباد ابهر،باحضور مسئولین شهرستان در زادگاه شهیدهادی طارمی برگزار  شد.

حسن شجاعی علی آبادی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار با فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت:با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابهر و دیدار با سرهنگ نوروزی،انتصاب وی را تبریک گفتیم.



نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه افزود: از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه عاشقان حضرت مادر در شهرستان ابهر قدردانی شد؛این نمایشگاه توسط گروه جهادی شهیده زهرا طیبی و با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر ایجاد شده است.​



 



برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت روستای قمچ آباد



نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم به برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت روستای قمچ آباد ابهر،اشاره کرد و افزود: با حضور  جمعی از مسئولین شهرستانی و با سخنرانی سردار آبنوش در روستای قمچ آباد ابهر، زادگاه شهید هادی طارمی، چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار  شد.ضمن دیدار با پدر شهید هادی طارمی، یار صدیق شهیدسلیمانی ،در حاشیه مراسم یادواره شهدای مقاومت روستای قمچ آباد ابهر دیدار های مردمی با حضور خانواده این شهید ،انجام شد.



وی با اشاره به حضور در یکی از واحدهای بوجاری و بسته‌بندی و تولید هیدج،گفت: در ادامه بازدیدها از حوزه انتخابیه با حضور در یکی از واحد بوجاری و بسته‌بندی و تولید قند هیدج با جمعی از تولیدکنندگان صنف بوجاری هیدج دیدار و گفتگوییانجام شد.



شجاعی همچنین از دیدار با اعضای اتحادیه صنعت کفش دست دوز هیدج خبرداد:با حضور در محل دفتر اتحادیه تولیدکنندگان کفش با اعضای اتحادیه صنعت کفش دست دوز هیدج گفت و گو کردم. 



وی از بازدید از واحد تولیدی بوجاری و بسته بندی آب آشامیدنی به آفرید هیدج خبرداد و فزود:با حضور در واحد تولیدی بوجاری و بسته بندی آب آشامیدنی به آفرید هیدج،ضمن بازدید میدانی از این واحد تولیدی در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفته و بحث و تبادل نظر شد.



نماینده مردم ابهر ،خرم دره و سلطانیه در مجلس به حضور در جمع ورزشکاران و پهلوانان زورخانه شهید جعفری ابهر،اشاره و مطرح کرد:مراسمی در زورخانه شهید جهانگیر جعفری شهر ابهر با حضور جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران باستانی برگزار شد و از امیر حسین جهانفرد مرشد نونهال ابهری افتخارآفرین در عرصه ملی و یکی از پیشکسوتان و مسئولان میهان کشوری تقدیر به عمل آمد.



بازدید از اداره برق شهرستان خرم دره



نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس از حضور در اداره برق شهرستان خرم دره خبرداد و در ادمه افزود:از نحوه خدمات رسانی به مشترکین برق این شهرستان و فعالیت های این اداره بازدیدی بعمل امد  و با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگویی انجام شد.همچنین به اداره ثبت احوال شهرستان خرم دره رفتیم و ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره از نحوه خدمات رسانی به مردم و فعالیت های این اداره باخبر شدیم.



حضور در منزل ورزشکار قهرمان مسابقات بین المللی کاراته سبک بودوکیوکوشین گرجستان



شجاعی ادامه داد: به همراه هیات همراه و رئیس و دبیر هیات کاراته شهرستان ابهر، جهت عرض تبریک کسب مقام قهرمانی مسابقات بین المللی کاراته سبک بودوکیوکوشین کشور گرجستان در منزل"امیرمحمد کرمی" حضور به هم رساندیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374268
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار