خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 12:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمی مطرح کرد

آمادگی مجلس برای کمک به رئیس جمهور در راستای عمل به اجرای وعده‌های اقتصادی و معیشتی

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده کمک به دولت منتخب در راستای تحقق و بهبود مسائل اقتصادی کشور است.

بدری

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید به وعده‌های اقتصادی و معیشتی خود جامع عمل بپوشاند، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب تاکید داشتند که باید نرخ تورم کاهش پیدا کند بنابراین این وعده باید به حتم در صحنه عمل با در نظر گرفتن نگاه‌های علمی و کارشناسان مورد پیگیری قرار گیرد تا ما شاهد تورم تک رقمی در کشور باشیم.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور منتخب در رابطه با رونق تولید، تاکید کرد: همچنین رئیس جمهور منتخب تاکید داشتند که تولید امروز با مشکلات زیادی مواجه است لذا تقاضا داریم دولت چهاردهم در این حوزه هم توان خود را به کار گرفته و مشکلات پیرامونی تولید را برطرف کند.

سلیمی با اشاره به وعده‌های رئیس جمهور در حوزه مسکن اظهار کرد: رئیس جمهور در این بخش تاکید داشتند که چرا باید مردم چندین سال برای خانه‌دار شدن زمان صرف کنند، لذا مشخص است که رئیس جمهور به این فرایند انتقاد داشتند و معنای رویکرد وی این بوده است که سعی دارند تا حوزه مسکن شرایط بهتری پیدا کند.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به عملکرد نظام بانکی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب همچنین در رابطه با فعالیت و عملکرد بانک‌ها مطالبی را مطرح کردند که امیدواریم ساماندهی امور پولی و بانکی کشور در دولت چهاردهم هرچه سریعتر مد نظر قرار گیرد.

 سلیمی در ادامه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در حوزه خودرو بیان کرد: همچنین رئیس جمهور منتخب انتقادات جدی را در رابطه با کیفیت و قیمت خودرو ایرانی داشتند که امیدواریم این بخش هم با پیگیری‌های دولت آینده ساماندهی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات و وعده‌های رئیس جمهور در رابطه با تامین کالای اساسی و جلوگیری از نوسانات قیمتی اظهار کرد: رئیس جمهور در این بخش هم وعده‌هایی را مطرح کردند که امیدواریم این مسائل به جد در دولت چهاردهم مورد پیگیری قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در رابطه با فقر زدایی اظهار کرد: رئیس جمهور در این بخش هم تاکید داشتند که باید مشکلات در موضوع فقرزدایی برطرف شود.

سلیمی با اشاره به مواضع رئیس جمهور در رابطه با حوزه بنزین اظهار کرد: رئیس جمهور در این بخش تاکید کردند که یارانه بنزین باید به همه افراد داده شود و نه به یک عده خاص. که امیدواریم وعده رئیس جمهور در این بخش محقق شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر تسهیل در حوزه تجارت اظهار کرد: در این بخش هم وعده‌هایی مطرح شد و باید گفت این وعده‌ها، وعده‌های خوبیست و ما منتظریم این وعده‌ها اجرایی و عملیاتی شود.مجلس شورای اسلامی آماده کمک به دولت منتخب در راستای تحقق و بهبود مسائل اقتصادی کشور است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380721
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار