خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 14:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بامری:

گرمای شدید هوا کسب و کار در ایرانشهر را به تعطیلی کشانده است/مردم این منطقه همچنان در انتظار اصلاح تعرفه برق هستند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه چند روزی است که گرمای شدید هوا کسب و کار و ادارات را در این منطقه به تعطیلی کشانده است تاکیدکرد که ما همچنان در انتظار مصوبه هیات دولت برای اصلاح تعرفه برق این منطقه هستیم.

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان مربوطه به وضعیت تعرفه‌های برق حوزه انتخابیه خود که طی تذکری در صحن مجلس پیرامون این موضوع خواستار اصلاح آن مطابق با جدول تعرفه برق مناطق گرمسیری شده بود، گفت: متاسفانه تعرفه برق این منطقه هنوز اصلاح نشده است و این در حالی است که هم در صحن پیرامون این موضوع تذکر دادیم و هم مکاتبه‌ای در این رابطه با وزیر نیرو داشتیم و در نشست مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز این موضوع با آقای دکتر مخبر مطرح شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کردند که این موضوع را در هیات دولت تصویب کرده و مصوبه را جهت اجرا ابلاغ خواهند کرد و ما همچنان در انتظار ابلاغ این مصوبه هستیم.

وی درتشریح جزییات گرمای طاقت‌فرسای حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: هم‌اکنون در این منطقه چند روزی است که کسب و کار و ادارات به دلیل گرمای شدید هوا تعطیل هستند کما اینکه در صحن نیز اشاره کرده بودم که در این منطقه 9 ماه از سال تابستان و 3 ماه بهار است و به هیچ وجه فصل سرما را تجربه نمی‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: دمای بالای هوا در این منطقه هم باعث تعطیلی کسب و کار و هم شیوع بیماری‌های ناشی از گرما می‌شود، همچنین افت ولتاژ و فرسودگی شبکه برق  از دیگر مشکلات مهمی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و امیدواریم ابلاغ مصوبه دولت پایانی بر این مشکلات باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380537
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار