خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شاکری:

کمیسیون عمران به دنبال احقاق حق اعضای تعاونی‌های شمال و شمال شرقی تهران است/ جلسات کارشناسی ادامه دار خواهد بود

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست‌های متعدد کمیسیون برای بررسی مشکلات تعاونی های ۳۳گانه شمال و شمال شهر تهران گفت: ارزش‌گذاری زمین‌ها به اطلاعات بیشتری نیاز داشت، لذا مهلت 10 روزه به کارگروه داده شد.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ در تشریح نشست امروز ( سه شنبه 26 دی ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات زمین‌های 33 تعاونی‌ شمال و شمال شرق تهران ، گفت: نشست‌های متعددی که برای بررسی مشکلات تعاونی های ۳۳گانه شمال و شمال شهر تهران  برگزار کردیم، عموما نشست های کارشناسی بوده تا اطلاعات لازم برای تصمیم‌ نهایی اخذ شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس عنوان کرد : چند جلسه دیگر برای جمع آوری اطلاعات و نهایی کردن مسائل برگزار خواهد شد و در کنار این نشست‌ها تیم کارشناسی بازدید میدانی از زمین‌ها برای ارزیابی موقعیت آنها داشته و اسناد و مدارک تعاونی‌ها را نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تلاش کمیسیون عمران مجلس برای احقاق حقوق اعضای تعاونی‌ها ادامه داد: نشست امروز نیز با حضور نماینده وزارت جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و معاون نظارت مجلس و تعدادی از کارشناسان برگزار و گزارش‌ها و نظرات حاضرین مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه ارزش‌گذاری زمین‌ها به اطلاعات بیشتری نیز نیاز داشت، لذا مهلت 10 روزه به کارگروه داده شد. تلاش می‌کنیم تا پایان مجلس تصمیم مناسبی برای رفع مشکلات تعاونی‌ها شرق و شمال تهران بگیریم و مشکل اعضا حل کنیم. /



پایان پیام

  • کد خبر : 374762
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار