خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/30 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی در دیدار با معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:

پیگیری مشکلات تعاونی های سبزوار

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری مشکلات تعاونی های سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن و دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست ضمن پیگیری مشکلات تعاونی های سبزوار گفت: در این نشست معاون   امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام داشت که به منظور حمایت از تعاونی‌ها، خط اعتباری تسهیلات ۲ هزار میلیارد تومانی از محل افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و تنظیم سودهای بانکی، به تعاونی های کشور ابلاغ شده که سهم تعاونی های مختلف، مشخص و با رویکرد حمایت از آنها، پرداخت خواهد شد.



وی افزود: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت که یکی از مشکلات تعاونی های سبزوار، عدم همراهی دستگاههای دولتی در پرداخت تسهیلات و دشواری ضمانت های بانکی است. همچنین برخی تعاونی ها، نیاز به کار ریشه ای و ترمیمی دارند.



محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: مسکنی اعلام داشت که بر مبنای مصوبه مجلس، تعاونی ها مشمول ۲۵ درصد معافیت مالیاتی می شوند، در حالی که در مواردی، این موضوع محقق نشده است. موضوع روابط کار و سختی مشاغل، از دیگر مشکلات بخش تعاونی های سبزوار است که از استان و ستاد وزارتخانه، پیگیری می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 337293
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار