خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 16:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری مطرح کرد:

پیگیری برای احداث درمانگاه هلال احمر در محله حصار امیر پاکدشت

نماینده مردم پاکدشت در مجلس از پیگیری برای احداث درمانگاه هلال احمر در محله حصار امیر پاکدشت خبر داد و گفت: قطعا احداث چنین مرکز درمانی  موجب درمان سریع، ارزان و حرفه ای اهالی منطقه می‌شود.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بازدید از هلال احمر پاکدشت و نشست با امدادگران، عنوان کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر انسان‌هایی وارسته و فداکاری هستند که در شرایط سخت و بحرانی یاری دهنده هم نوعان رنج کشیده و آسیب دیده هستند و در این راه جان خود میگذرند.



 وی ادامه داد: مبلغی از محل اعتبارات دولتی جهت تامین تجهیزات پایگاه های امداد جاده ای شهرستان اخذ شد و  همچنین احداث درمانگاه هلال احمر در محله حصارامیر نیز که موجبات درمان سریع، ارزان و حرفه ای را برای مردم به ارمغان می آورد را در دست پیگیری قرار داده ایم.



 این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: در این نشست، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت ضمن ارائه گزارش عملکرد از جذب ۶ هزار داوطلب نیز خبر داد که این مسئله می‌تواند موجب تقویت جمعیت هلال احمر شهرستان شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374771
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار