خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 12:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگلری مطرح کرد:

پیگیری افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سقز و احیای پروژه راه‌آهن میاندواب-سقز

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس دوازدهم، از راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سقز و احیای پروژه راه‌آهن میاندواب-سقز به عنوان برنامه‌هایی یاد کرد که در اولویت پیگیری قرار داده است.

محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از اشتغالزایی و کارآفرینی به عنوان مهمترین برنامه خود در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه‌اش یاد کرد و گفت: ما در ادوار نهم و دهم مجلس سدهایی را در بانه و سقز احداث کردیم که قرار بود زمین پایاب کشاورزی برای آنها 6هزار هکتار باشد اما تاکنون عملیاتی نشده است.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد در بانه از دیگر برنامه‌هایی است که در جهت اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این منطقه دنبال می‌کنیم، همچنین تسریع در روند راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در بانه و سقز از دیگر موضوعاتی است که در این راستا به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ایمن‌سازی جاده‌ها از دیگر موضوعاتی است که در جهت تامین امنیت شهروندان در این منطقه دنبال خواهیم کرد، همچنین افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سقز از دیگر برنامه‌هایی است که با اولویت پیگیری می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: اجرای پروژه راه‌آهن میاندواب-سقز از دیگر مواردی است که در سال 97 در قانون بودجه قرار دادیم اما در طول چهار سال گذشته اقدامی در این زمینه انجام نشد بنابراین احیای این پروژه را با جدیت دنبال خواهم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379365
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار