خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

پروژه پتروشیمی استان گلستان بعد از 18 سال وارد فاز اجرا شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، از تعیین پیمانکار برای پروژه پتروشیمی استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی آن بعد از گذشت 18 سال خبر داد که با کمک هلدینگ خلیج فارس، شهید آیت‌الله رییسی، وزیر نفت، رییس قوه قضاییه، مدیرکل دادگستری و دادستان به نتیجه رسید.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی استان گلستان در تشریح جزییات آن، گفت: یکی از مواری که در این منطقه دنبال می‌کردیم اجرای پروژه پتروشیمی استان گلستان بود که در نهایت پیمانکار آن انتخاب شد و در حال تجدید کارگاه است تا فعالیت خود را آغاز کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور است طی توافقی که به عمل آمد به عنوان سهام‌دار اصلی به این موضوع ورود کرد و اجرای پروژه را برعهده گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برای تسریع روند اجرای این پروژه هم هلدینگ خلیج فارس، هم شهید آیت‌الله رییسی، هم وزیر نفت، هم رییس قوه قضاییه، هم مدیرکل دادگستری و دادستان کمک کردند تا بعد از گذشت 18 سال محقق شود و طبق قولی که داده شده تا سه سال و نیم آینده این پتروشیمی که خروجی آن اوره و آمونیاک است و قرار است زنجیره آن تکمیل شود به بهره‌برداری خواهد رسید./

پایان پیام

  • کد خبر : 381415
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار