خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 14:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی تشریح کرد:

هدفگذاری برای تامین آب شرب مورد نیاز 40 روستای میانه

نماینده میانه در مجلس، از تامین آب شرب روستایی به عنوان مهمترین دغدغه خود در حوزه انتخابیه یاد کرد و افزود: پیگیر هستیم تا آب شرب مورد نیاز 40 روستایی که هدفگذاری کرده‌ایم را از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین کنیم.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تامین آب شرب روستایی به عنوان مهمترین برنامه‌ای که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود دارد، گفت: تامین آب شرب روستایی برای ما به یک دغدغه تبدیل شده است هرچند تعداد قابل توجهی از روستاهای این منطقه در طول سه سال و نیم گذشته با کمک مسئولان اجرایی وپیگیری‌هایی که انجام دادیم از نعمت آب برخوردار شدند.  



نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نتیجه مطلوب در پی پیگیری از استان و با همکاری وزیر نیرو، بنیاد مستضعفان و شرکت اسکان محقق شد که حدود 52 کیلومتر لوله آبرسانی را در اختیار منطقه قرار دادند و از این طریق توانستیم به تعداد 50 روستای این منطقه آبرسانی کنیم.



عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما همچنان پیگیر هستیم تا بتوانیم آب شرب مورد نیاز تعداد روستاهایی که باقی مانده‌اند از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین کرده و به 40 روستایی که هدفگذاری کرده‌ایم، آبرسانی کرده و مشکل آب شرب سالم روستایی را برطرف کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374169
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار