خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی‌کارنامی:

نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان سال افتتاح می‌شود

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، با یادآوری اینکه پروژه احداث نیروگاه زباله‌سوز در ساری به مرحله پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد رسیده است تاکید کرد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این نیروگاه تا پایان سال جاری توسط ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح روند احداث نیروگاه زباله‌سوز در ساری، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه انتخابیه پیگیری و انجام شد احداث نیروگاه زباله‌سوز برای مدیریت پسماند در این منطقه بود که یک مطالبه چهل ساله مردم بود که به نتیجه رسید.



نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاکنون با هزینه‌کرد 760 میلیارد تومان برای احداث این نیروگاه که قرار است در طول 24 ساعت 450 تن زباله در آن سوزانده شود به مرحله پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد رسیده است.



وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این نیروگاه تا پایان سال جاری به عنوان بزرگترین پروژه اجرا شده در سال‌های اخیر توسط ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: احداث جاده ساری-تاکام-کیاسر از دیگر پروژه‌هایی است که با تامین منابع نهایی که این هفته انجام می شود تقریبا به طور نسبی به جمع بندی می‌رسد.



عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: احداث این جاده نیز یکی از دستاوردهای مهم بوده که باعث اتصال سمنان به استان مازندران از طریق جنوب شهر ساری خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373499
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار