خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نثاری:

نهاوند شهر سراب‌های ایران است/رونق حوزه گردشگری این شهرستان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم نهاوند در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه این شهرستان با برخورداری از 13 سراب شهر سراب‌های ایران است ضمن تشریح سایر جاذبه‌های گردشگری آن از جمله تولید مبل و منبت از برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرک صنعتی مبل و منبت و رونق حوزه گردشگری این منطقه خبر داد.

علیرضا نثاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رونق حوزه گردشگری در حوزه انتخابیه خود، گفت: بی‌تردید توجه ویژه به رونق حوزه گردشگری نهاوند از جمله برنامه‌هایی است که در این دوره از مجلس به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این منطقه، تصریح کرد: این شهرستان که در جنوب استان همدان قرار دارد و یک منطقه زاگرس‌نشین است دارای طبیعتی بکر، باغات گسترده و آب و هوای معتدل کوهستانی است.

وی یادآور شد: این منطقه قطب کشاورزی غرب کشور و قطب شیلات شهرهای غیرساحلی کشور است، همچنین دارای 13 سراب است و به شهر سراب‌های ایران شهرت دارد. ضمن اینکه نهاوند قطب تولید مبل و منبت کشور محسوب می‌شود و حتما باید شهرک صنعتی تولید مبل و منبت را در برنامه بگذاریم تا این هنر ارزشمند در این منطقه توسعه یابد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: تامین زیرساخت‌های راه، آب و... از دیگر موضوعات بسیار مهمی است که در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم که در راستای جذب گردشگران به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380542
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار