خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 14:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پولادی خبر داد:

مکاتبه نمایندگان مازندران با مخبر برای اعتراض به تداوم تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج

نماینده مردم نوشهر در مجلس دوازدهم، از مکاتبه اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری به منظور اعلام اعتراض خود نسبت به تداوم اعمال سیاست تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج خبر داد.

کامران پولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اتحاد نمایندگان استان‌های شمالی برای اعلام اعتراض نسبت به تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج در فصل برداشت این محصول، گفت: امروز تمام اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران طی مکاتبه‌ای با سرپرست نهاد ریاست جمهوری اعتراض خود را پیرامون تصمیم دولت برای تداوم اعمال سیاست تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج اعلام کردیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته آقای حاجی‌پور نماینده آمل نیز نطق امروز خود در صحن مجلس را به وضعیت برنج‌کاران اختصاص داده بودند.

وی یادآور شد: متاسفانه همیشه شرایط را به گونه‌ای قرار می‌دهند که فقط کشاورزان در کشور ضرر می‌کنند کما اینکه امسال هم در زمینه تامین آب کشاورزی هم خاموشی چاه‌های کشاورزی، کشاورزان سراسر کشور را با مشکل مواجه کرده بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بی‌تردید نباید مسئولان برنج‌کاران که از مهمترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند را اذیت کنند و دقیقا در فصل برداشت محصولشان واردات برنج را آزاد کرده و آنها را با مشکل مواجه کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380880
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار