خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 07:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آریائی‌نژاد:

منبت کاری مبلمان و تولید انگور ملایر دو برند جهانی هستند

نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه منبت کاری مبلمان و تولید انگور ملایر دو برند جهانی هستند تاکید کرد که اگر این حوزه ها را ارتقا دهیم بالتبع آن اشتغال و تولید را ارتقا می‌دهیم و در نهایت با درآمدزایی از طریق این حوزه‌ها می‌توانیم تورم را پایین ‌آوریم.

احمد آریائی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان ظرفیت‌های مطلوب حوزه انتخابیه خود که نقش موثری در اقتصاد این منطقه دارد، گفت: منبت کاری مبلمان و تولید انگور ملایر دو برند جهانی هستند که باید تلاش کنیم در این حوزه به گونه‌ای برای کیفیت این محصولات اقدام کنیم که همچنان جهانی بمانیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر این دو حوزه را رونق بخشیم بالتبع آن اشتغال و تولید را ارتقا می‌دهیم و در نهایت با درآمدزایی از طریق این حوزه‌ها می‌توانیم تورم را پایین ‌آوریم.

وی یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات از دیگر موضوعات مهمی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد چراکه باید امکانات و خدمات دولتی مطلوب در دورترین نقاط این منطقه نیز ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بی‌تردید مهمترین تولیدکنندگان که تضمین‌کننده امنیت غذایی هستند در روستاها سکونت دارند بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به روستاها و ارائه خدمات و امکانات مطلوب به آنها داشته باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379518
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار