خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/11 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاک فطرت:

معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم استان فارس است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، از رفع مشکلات مرتبط با معیشت و اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه مردم حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: دولت باید برای برون‌رفت از گرانی و تورم برنامه داشته باشد و وزرا هم فعالتر عمل کنند تا بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم.

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد و در حال پیگیری برای رفع آنها است، گفت: هم‌اکنون معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم حوزه انتخابیه است بنابراین لازم است روی این دو موضوع به طور جدی تمرکز کنیم.



نماینده مردم شیراز و زرقان  در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما امسال در بودجه برای کالاهای اساسی مبلغ 18 میلیارد دلار قرار دادیم و برای بودجه سال آینده نیز این رقم به 10 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.



وی تصریح کرد: این رقم با افزایش جمعیت تناسبی نداشته و پایین است و باعث افزایش گرانی و تورم در بازار خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما از همین الان باید برای جلوگیری از گرانی و تورم در بازار برنامه‌ریزی کنیم که می‌‎طلبد مجلس و دولت در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.



عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته مجلس بعدی لازم است ضمن هم‌افزایی با دولت هیچ تعارفی با مسئولان اجرایی نداشته باشد همچنین دولت نیز باید برای برون‌رفت از گرانی و تورم برنامه داشته باشد و وزرا به ویژه وزرای اقتصادی هم فعالتر عمل کنند تا بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375623
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار