خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/17 - 08:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح شد؛

مخالفت جدی وحیدی نسبت به فروش بیمارستان ارتش بجنورد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به طرح مسائلی در خصوص فروش بیمارستان ارتش بجنورد، گفت: از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت می‌خواهیم درخصوص موضوع بیمارستان ارتش سکوت نکنند.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه شنیده‌هایی از فروش بیمارستان ارتش بجنورد به بخش خصوصی و اختصاص پول آن به بیمارستان های اصفهان و تهران به گوش رسیده است، مخالفت جدی خود را با این موضوع اعلام و تصریح کرد: نسبت به این موضوع تذکرات جدی داده‌ایم.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت می‌خواهیم درخصوص موضوع بیمارستان ارتش سکوت نکنند.



وی ادامه داد: همچنین ظاهرا با انتقال پرسنل ارتش بجنورد به استان‌های دیگر به راحتی موافقت می‌شود که امیدواریم این موضوع در راستای تخلیه ارتش و تیپ شهید دلجویان بجنورد نباشد.



این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: حضور ارتش در بجنورد به ۱۰۰سال گذشته و بیمارستان ۵۳سال گذشته بر می‌گردد که به نوعی هویتی برای شهر و از لحاظ پدافند غیرعامل اهمیت دارد.



وحیدی اضافه کرد: در سفرمقام معظم رهبری به استان مصوب شد بیمارستان جدید جایگزین بیمارستان قدیمی ارتش شود ولی پروژه بیمارستان جدید نیمه تمام رها شده و سایر مصوبات ارتش نیز اجرا نشده که امیرآشتیانی وزیر دفاع را در جریان این موضوع قراردادیم.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: حضور نیروهوایی و نیروی زمینی خواسته مردم این استان است و این موضوع بارها مورد تاکید واقع شده و بنده این موارد را به وزیر دفاع وقت و ستادکل نیز اعلام کرده‌ام./



پایان پیام

  • کد خبر : 328455
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار