خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/07 - 10:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباسی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

لزوم واردات 10 دستگاه کمباین برداشت پنبه در راستای تحقق خودکفایی

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس، گفت: در راستای رسیدن به خودکفایی تولید پنبه کشور، در نشست با خاوازی جهت تأمین  ۱۰ دستگاه کمباین برداشت پنبه که یک دستگاه از آن به استان البرز اختصاص پیدا می‌کند رایزنی‌هایی انجام شد.

علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در راستای رسیدن به خودکفایی تولید پنبه کشور، در نشست با خاوازی جهت تأمین  ۱۰ دستگاه کمباین برداشت پنبه که یک دستگاه از آن به استان البرز اختصاص پیدا می‌کند رایزنی‌هایی انجام شد.



نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات گلخانه‌ داران کشور، افزود: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی در زمینه شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای و نحوه واگذاری‌های آنها مسائلی مطرح شد که باید مورد بررسی جدی قرار بگیرد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تنوع بخشی در تأمین نهاده‌های کشاورزی را مهم‌ترین کار وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد و ادامه داد: پیشنهاد تاسیس هنرستان تخصصی کشاورزی را به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کردم و مورد استقبال وی قرار گرفت و مقرر شد در اولین جلسه مشترک وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش جزئیات آن بررسی شود.



نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در پایان، عنوان کرد: تسریع در راه اندازی نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی استان البرز در ورودی شهرستان کرج به انضمام تدبیری برای ایجاد یک نماد فرهنگی از استان البرز از دیگر مطالبات مطرح شده در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 312825
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار