خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/27 - 15:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی تاکیدکرد:

لزوم تقویت نیروی انسانی و تجهیزات اورژانس دشتستان/ آمبولانس های پیشرفته در شهرستان مستقر شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه تقویت نیروی انسانی و تجهیزات اورژانس دشتستان الزامی است،گفت: آمبولانس های پیشرفته در شهرستان مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضایی در دیدار با رئیس اورژانس کشور گفت: شهرستان دشتستان در زمینه امکانات اورژانس و فوریت های پزشکی با کمبودهای جدی روبرو است و باید زمینه تقویت تجهیزات، امکانات و تخصیص نیروی انسانی تخصصی اورژانس در این شهرستان فراهم شود.



و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استقرار آمبولانس های پیشرفته در شهرستان دشتستان تاکید کرد و ساخت مراکز و افزایش پایگاه های اورژانس در این شهرستان را ضروری دانست.



وی با بیان اینکه تقویت نیروی انسانی و تجهیزات اورژانس دشتستان الزامی است،گفت: آمبولانس های پیشرفته در شهرستان مستقر شود.



وی  ادامه داد: رسیدگی به مطالبات کارکنان اورژانس از دیگر درخواست های مطرح شده از رئیس اورژانس کشور بوده که در دستورکار قرار گرفت .



 همچنین ،جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این نشست ضمن تایید مطالبات مطرح شده از سوی نماینده مردم دشتستان، از تلاش برای تحقق این مطالبات و خواسته ها خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 329428
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار