خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 15:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گلرو در در مراسم اهدای لوح پایتختی کتاب کشور در سمنان:

لزوم تسریع در تکمیل مجموعه فرهنگی سمنان

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: تکمیل مجموعه فرهنگی سمنان یکی از مطالباتی است که از وزارت ارشاد می‌خواهیم برای تکمیل آن پیگیری‌های لازم را صورت دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس گلرو  در مراسم اهدای لوح پایتختی کتاب کشور در سمنان که با حضور وزیر ارشاد به میزبانی فرهنگسرای کومش، برگزار شد اظهار کرد: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب، ماحصل تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و مردم و علاقمندان به مطالعه بوده است.



وی با بیان اینکه انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران اتفاق مبارکی است که با همت همه مسئولان و مردم رقم خورده، افزود: از وزیر ارشاد می‌خواهیم که طرح سمنان، پایتخت کتاب جهان را نیز در مجامع مرتبط، مطرح سازد.



رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به ضرورت تکمیل طرح‌های عمرانی در حوزه فرهنگ، تاکید کرد: تکمیل مجموعه فرهنگی سمنان یکی از مطالباتی است که از وزارت ارشاد می‌خواهیم برای تکمیل آن پیگیری‌های لازم را صورت دهد.



گلرو خواستار توجه به برنامه‌های فرهنگی در سمنان شد و گفت: استان سمنان جزیره لهجه‌ها و فرهنگ‌ها است که این امر باید مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خصوص برای میزبانی رویدادها، قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372069
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار