خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 15:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضازاده خبر داد

قول وزیر راه برای آسفالت 37 کیلومتر راه های روستایی سلماس به سمت مرز/ بهره برداری از محور مواصلاتی سلماس به ارومیه

نماینده مردم سلماس گفت: اخیرا جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این نشست قول داده شد 37 کیلومتر جاده های روستایی به طرف مرز آسفالت شوند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی اقداماتی مطلوبی در حوزه انتخابیه ام انجام شده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس افزود: محور مواصلاتی سلماس به ارومیه یکی از نقاط حادثه خیز بود که تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می افتاد و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان عملیات احداث آن در ماههای اخیر انجام و البته به بهره برداری نیز رسید.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده 22 کیلومتر از راه های روستایی اصلاح، ترمیم و بازسازی شده اند که 8 کیلومتر مربوط به جاده سلماس به تازه شهر و کمربندی آن و همچنین سلماس به هفتوان بوده است و 7 کیلومتر نیز مربوط به آسفالت روستاهای ماته خرپه، کهریز، اشنپه و ... بوده و مابقی هم جاده عیان آسفالت شده است.



رضازاده بیان کرد: اخیرا جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این نشست قول داده شد 37 کیلومتر جاده های روستایی به طرف مرز آسفالت شوند.



وی  اظهار کرد: دیدار و گفت و گو با مردم در دستور کار بوده و در این جلسات مشکلات مردم استماع تا اینکه اقداماتی در جهت رفع آنها صورت گیرد.



نماینده مردم سلماس گفت: به دنبال این هستم تا مشکلات حوزه انتخابیه در زمینه های مختلف کاسته شود و در این مسیر نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 333388
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار