خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/09 - 16:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی پور خبر داد:

قول مساعد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص حل مشکلات دامداران شهرستان نطنز

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس از قول مساعد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص حل مشکلات دامداران شهرستان نطنز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات وضعیت کشاورزی و دامداری حوزه انتخابیه گفت: شغل اکثر مردم شهرستان نطنز کشاورزی و شغل اهالی روستاهای این شهرستان دامداری است و بعضاً یک خانواده با نگهداری چندین دام در دامداری کنار منزل خود ارتزاق می‌کند.



وی افزود: تا موضوع تجمع اعتراضی دامداران را شنیدم، بلافاصله در جمع آنها حضور پیداکرده و شنوای مشکلات دامداران شدم، همه این دامداران عزیز متأسفانه به علت بی‌تدبیری برخی مسؤولان دچار ضرر و زیان‌های فراوانی شده‌اند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: نکته‌ای را از دامداران شنیدم که واقعاً مظلومیت این دامداران را نشان می‌داد و آن‌هم کسر سهمیه نهاده دامی این دامداران به یک‌چهارم بوده که این‌یک ظلم آشکار به دامدارانی است که همه زندگی‌شان وابسته به شغل دامداری است.



فیروزی‌پور خاطرنشان کرد: در جمع دامداران با معاون وزیر جهاد کشاورزی و همچنین مدیرکل جهاد کشاورزی و معاون امور دام ارتباط تلفنی برقرار کرده و اعتراض به حق دامداران را منتقل کردم و آن‌ها هم قول مساعد دادند که ظرف چند روز آینده این مشکل برطرف شود.



نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس گفت: با توجه به شناختی که از وزیر جهاد کشاورزی سراغ دارم امیدوارم وی در باب این موضوع حیاتی چاره‌اندیشی سریعی انجام دهد که چرخه غذایی کشور به خطر نیفتد./



پایان پیام

  • کد خبر : 328072
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار