خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 13:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور:

فعالیت 30 پزشک متخصص در شهرستان اسفراین/دومین دستگاه ام آر آی در اسفراین نصب شد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به اسفراین داشته باشد تا مشکلات بهداشت و درمان در اسرع وقت برطرف شوند.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان موضوع استقرار پزشکان متخصص در دستور کار قرار گرفت و در این سه سال اخیر حدود 30 پزشک متخصص در شهرستان اسفراین حضور پیدا کردند.



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده دومین دستگاه ام آر آی در اسفراین نصب شده است و در حال ارائه خدمات به بیماران هستند در ضمن مراحل نهایی ساخت مراکز بهداشتی که نیمه تمام بوده است در حال طی شدن و بهرداری از مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت در حال انجام است.



نماینده مردم اسفراین در مجلس عنوان کرد: ناگفته نماند که در این سه سال اخیر چند خانه بهداشت هم بازسازی و مرمت شدند و تعدادی از امکانات پزشکی هم برای آنها اخذ شد. اعتباراتی هم برای تکمیل پروژه های درمانی اختصاص داده شده است ولی در مجموع انتظار می رود وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375746
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار