خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/05 - 11:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی در بازدید از گروه دارویی برکت عنوان کرد:

عزم جوانان دانشمند ایرانی برای عرضه هر چه زودتر واکسن ایرانی به مردم

نماینده مردم قزوین در مجلس در بازدید از گروه دارویی برکت گفت: عزم جوانان دانشمند ایرانی برای عرضه هر چه زودتر واکسن ایرانی به مردم قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از گروه دارویی برکت (شرکت شفا فارمد) وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بازدید و ضمن خداقوت به متخصصان فعال و جهادگر این مجموعه در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن ضد کرونا برکت قرار گرفتند.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید گفت: شور و جهاد علمی تمام عیار دانشمندان جوان برای تولید واکسن ضد کرونا و تلاش بی‌وقفه تیم عمرانی و فنی در شرکت شفا فارمد برای نصب دستگاه‌های جدید جهت تولید واکسن‌های بیشتر ستودنی است و نشان از عزم جوانان دانشمند ایرانی برای عرضه هر چه زودتر واکسن ایرانی به مردم عزیز دارد.



وی افزود: با همت دانشمندان و متخصصان توانمند حوزه واکسن‌سازی در شرکت‌های داخلی به‌ویژه برکت، پاستور، رازی و میلاد دارو و طی مراحل کارآزمایی و مطالبات قانونی شاهد واکسیناسیون امن بخشی از مردم کشورمان در اواخر خرداد و شروع فصل تابستان با واکسن ایرانی باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 318072
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار