خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نصیرایی:

ظالمان ضدبشر در انتظار انتقامی سخت باشند

نماینده مردم فردوس ،طبس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی پیامی را درپی حادثه تروریستی شهر کرمان منتشر کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛مجید نصیرائی نماینده مردم فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی شهر کرمان، پیامی را منتشر کرد:



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ تروریستی در شهر کرمان و انفجار در میان عزاداران مرد بزرگ مبارزه با ترور موجب شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان شد و ضایعه‌ای اندوهبار را رقم زد که چهره‌ی کریه صهیونیست‌ها باز هم در آن خودنمایی کرد.



بی‌آبرویی، قساوت و اعمال غیرانسانی این رژیم جعلی امر جدیدی برای مردم عالم نیست و این روزها با فشار افکار عمومی در عالم این رژیم هر لحظه بر جنایات خود می‌افزاید و کارنامه‌ی سیاهش را ننگین‌تر می‌کند غافل از اینکه آخرین میخ‌های تابوت خود را محکمتر می‌کوبد.



ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت های آزاده‌ی دنیا و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی با خون سیدالشهدا مقاومت حاج قاسم سلیمانی و خون شهدای امروز پیمان می‌بندیم که این مسیر سرخ را پشت سر ولایت تا رهایی کامل بشریت ادامه خواهیم داد.



ظالمان ضدبشر در انتظار انتقامی سخت باشند و بدانند که این اقدامات شیطانی باتلاقی است که هر روز در آن پایین‌تر می‌روند و مرگ و محو نهایی خود را رقم خواهند زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374740
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار