خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/17 - 08:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی مطرح کرد:

ضرورت رسیدگی و حل مشکلات سازمان انتقال خون استان لرستان

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس در دیدار با مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات سازمان انتقال خون استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر حامدی مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در ابتدا دکتر حامدی مشکلات این مجموعه را بیان کرد که نبود پایگاه‌های ثابت شهری در سراسر استان، مشکلات ساختمانی و اداری و به تبع آن نداشتن برخی دستگاه‌ها به دلیل مشکل ساختمان مجموعه از جمله این مشکلات بودند.



وی افزود: یکی از مشکلات اصلی، ساختمان اصلی و قدیمی سازمان انتقال خون در خیابان مطهری خرم‌آباد بود که پس از بازدید از ساختمان انتقال خون در ۶۰ متری، به همراه دکتر حامدی از ساختمان مطهری نیز بازدید صورت گرفت.



نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: به دلیل نبود اعتبار، این ساختمان خالی مانده که قول داده شدکه برای بازسازی این ساختمان، پیگیر اعتبار و همچنین به دلیل عام المنفعه بودن این امر برای استان، پیگیر جذب خیر صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 328453
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار