خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/11 - 10:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده مطرح کرد

ضرورت مقابله با باقی‌مانده‌های داعش در عراق/ لکه‌های تروریستی نفس‌های آخرشان را می‌کشند

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد فعالیت های پراکنده تروریست‌های داعشی در استان دیالی عراق بیانگر نفس های آخر تکفیری ها در این کشور است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ‌ملت، در خصوص فعالیت های پراکنده تروریست های داعشی در استان دیالی عراق و ضرورت مقابله با آنها، گفت: زمانی که آمریکایی ها در عراق فعالیت نظامی داشتند، مشاهده شد که داعشی ها حدود 90 درصد این سرزمین را اشغال کرده اند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری دولت عراق خصوصا نیروهای مردمی این کشور و با رشادت های شهید سلیمانی، تروریست های تکفیری در این کشور از بین رفتند و اکنون به صورت پراکنده اقدامات کوری انجام می دهند که آن هم نفس های آخرشان است.



وی با اشاره به اینکه حاکمیت و استقلال ملی عراق بر عهده حکومت و نظام مستقر این کشور است لذا باید اقدامات لازم برای برخورد با تروریست ها انجام شود، ادامه داد: تروریست های داعشی نیز باید بدانند اگر بخواهند به مرزهای ما نزدیک شوند، با پاسخ قاطع و دندانشکن مواجه خواهند شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: دولت عراق با همراهی نیروهای مردمی و کمک کشورمان بیش از  99 درصد سرزمین هایش را بازپس گیری کرد و در حقیقت نابودی تکفیری ها محقق شد.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد با توجه به ثباتی که در این کشور وجود دارد، اقدامات پراکنده تروریستی در این کشور نیز تمام خواهد شد زیرا دیگر اثری از داعش وجود نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 334708
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار