خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 13:45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
علیرضابیگی:

شهید رحمتی انسانی اهل مشورت بود

نماینده مردم تبریز در مجلس، با بیان‌ اینکه استاندار آذربایجان شرقی انسانی اهل مشورت بود، گفت: از تامین آب شرب مورد نیاز تبریز و جذب شهروندان این استان که خارج از کشور اقامت دارند تا کمک به رفع مشکلات ملی و منطقه‌ای در اولویت دستورکار این استاندار قرار داشت.

احمد علیرضا بیگی  در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس‌محترم جمهور، آیت‌الله آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه و همراهانشان با اشاره به برخی اولویت‌هایی که شهید مالک رحمتی جهت پیگیری امور این استان در دستورکار قرار داده بود، گفت: از دوره آغاز مسئولیت شهید رحمتی در جایگاه استاندار آذربایجان شرقی مدت زمان زیادی نمی‌گذشت و ما قبل از تعطیلات نوروز سال 1403 و پس از برگزاری مراسم تشییع جنازه استاندار فقید آذربایجان شرقی نشستی با ایشان داشتیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شهید رحمتی انسانی اهل مشورت بود کما اینکه در زمینه تعیین اولویت‌ها برای اداره استان آذربایجان شرقی با نمایندگان رایزنی کرد که اقدام ارزشمندی بود و ما هم نکاتی را به ایشان خاطرنشان کردیم.

وی تصریح کرد: شهید رحمتی در آغاز فعالیت خود انتخابات مجلس دوازدهم را برگزار کرد و در راستای اجرای مواردی که به ایشان پیشنهاد داده بودیم پیگیری‌هایی را آغاز کرده و موارد پیش رو را پیش‌بینی کرده بود کما اینکه پیگیر حل مشکل تامین آب شرب مورد نیاز تبریز و نارسایی‌هایی بود که به نظر می‌رسید ما را در تابستان سال 1403 با مشکلات جدی مواجه کند.

علیرضابیگی بیان کرد: شهید رحمتی همچنین نشستی با استانداران آذربایجان شرقی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در این جایگاه فعالیت کرده بودند و بنده نیز جزء این گروه بودم به منظور بهره‌مندی از تجربیاتی که در زمینه اداره این استان داشتیم، برگزار کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: شهید رحمتی بسیار پر تکاپو فعالیت خود را در جایگاه استاندار آذربایجان شرقی آغاز کرده بود که بسیار باارزش بود و پس از یک دوره رکود چهارساله قطعا سبب دلگرمی مردم می‌شد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شهید رحمتی قرار بود یک سری مطالبات اجتماعی این منطقه را بر اساس مواردی که پیشنهاد داده بودیم به جهت جایگاهی که آذربایجان شرقی می‌تواند در روابط بین‌الملل داشته باشد و نقشی که باید به این استان در این حوزه داده شود، پیگیری کند، همچنین جذب همشهریانمان که در خارج از کشور اقامت دارند در این شرایط رکود سرمایه‌گذاری به منظور کمک به رفع مشکلات کشور هم در سطح استان و هم در سطح ملی از جمله مواردی بود که در اولویت دستورکار خود قرار داده بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378749
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار