خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 11:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ملک میان:

شهرستان‌های رودسر و املش در تامین زیرساخت‌های عمرانی ورزش فقیرهستند/تلاش برای احداث 5 سالن ورزشی در این منطقه

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس، با بیان اینکه این منطقه برغم حضور پررنگی که در حوزه ورزش به‌ ویژه رشته‌های رزمی و کشتی دارد از نظر تامین زیرساخت‌های عمرانی ورزش فقیر است از تلاش برای احداث 5 سالن ورزشی در املش و رودسر و تامین اعتبارات لازم در این زمینه خبر داد.

محمدصفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در بیان جزییات روند اجرای پروژه‌های ورزشی در حوزه انتخابیه خود، گفت: شهرستان‌های رودسر و املش حضور پررنگی در حوزه ورزش به‌ ویژه رشته‌های رزمی و کشتی دارند اما از نظر تامین زیرساخت‌های عمرانی ورزش کاملا فقیر هستند.



نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما از اعتباراتی که در اختیار نماینده قرار دارد مبلغ 15 میلیارد تومان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دادیم و مبلغ  8 میلیارد تومان نیز از منابع مالی وزارت نفت در جهت ساخت 5 سالن اختصاصی برای رشته‌های کشتی و رزمی کمک گرفتیم.



عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون منتظر ابلاغ این اعتبارات از سوی سازمان برنامه وبودجه هستیم تا این تفاهم‌نامه هم اجرا و مرحله مناقصه نیز برگزار شود که بتوانیم این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371965
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار