خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 14:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فاطمی:

شریان‌ها و راه‌های مواصلاتی بابل وضعیت اسفناکی دارند/مردم بابل در کنار رودخانه‌های فراوان از تشنگی رنج می‌برند

نماینده مردم بابل در مجلس دوازدهم، ضمن اشاره به وضعیت اسفناک شریان‌ها و راه‌های مواصلاتی این منطقه افزود: استان مازندران سرزمین پرآبی است اما بخش عمده‌‎ای از شهرستان بابل و روستاهای آن فاقد آب شرب هستند تاجاییکه از طریق تانکر آب را به منازل انتقال می‌دهند.

احمد فاطمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود که پیگیری برای رفع آنها را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: متاسفانه شریان‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان بابل وضعیت اسفناکی دارند و به قتلگاه همشهریانمان تبدیل شده‌اند بنابراین ایمن‌سازی و بهسازی آنها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در ادامه از وضعیت تامین آب شرب به عنوان یکی دیگر از مشکلات مهم این منطقه یاد کرد و افزود: برغم اینکه استان مازندران سرزمین پرآبی است و رودخانه‌های فراوانی در آن جریان دارد اما متاسفانه به دلیل محرومیت‌هایی که از گذشته در این منطقه وجود داشته است همچنان بخش عمده‌ای از شهرستان بابل و روستاهای آن فاقد آب شرب هستند تاجاییکه از طریق تانکر آب را به منازل انتقال می‌دهند.

وی یادآور شد: متاسفانه وقوع سیل اخیر در مناطق بالادست بندپی نیز به قطع راه‌های ارتباطی و آب شرب در این منطقه منتهی شد بنابراین قطعا پیگیری برای رفع این مشکل را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: رفع مشکل شبکه‌های فاضلاب نیز از دیگر مواردی است که به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 380411
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار