خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 15:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از موانع اجرای پروژه احداث تله‌کابین گرگان است/ضرورت ورود دکتر پزشکیان برای اجرای این پروژه

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، از رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مانعی در مسیر اجرای پروژه احداث تله‌کابین گرگان یاد کرد و از رییس جمهور منتخب خواست تا دستورات لازم برای صدور مجوزهای زیست محیطی لازم در جهت تکمیل این پروژه را صادر کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح روند اجرای پروژه احداث تله کابین گرگان، گفت: یکی از مشکلات این منطقه تاخیر بسیار طولانی در اجرای پروژه تله‌کابین گرگان است چرا که بیش از 25 سال است که این پروژه معطل مانده است کمااینکه در این زمینه هم با آقای سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست جلسات متعددی داشتیم و در سفردوم رییس جمهور شهید به استان گلستان نیز به این موضوع به عنوان یکی از موارد اولویت‌دار اشاره کرده و خواستار بررسی دلایل تاخیردر اجرای آن شده بودیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه، تصریح کرد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست از موانع اجرای پروژه احداث تله‌کابین گرگان است و برغم اینکه شهید رییسی در گرگان تاکید کردند که آقای سلاجقه مجوز لازم برای این بخش را صادر کند اما تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بنده از آقای دکتر پزشکیان درخواست دارم همانطور که استان‌های گیلان و مازندران هر کدام چند تله‌کابین دارند، دستور لازم برای تسریع روند اجرای پروژه احداث تله‌کابین در استان گلستان را صادر کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا ایجاد تله‌کابین در شهر گرگان می‌تواند منطقه گردشگری وسیعی را در این استان ایجاد کند ضمن اینکه تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات دولتی ندارد و سرمایه‌گذار برای آن جذب شده و فقط باید مجوزهای زیست محیطی لازم برای آن صادر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380882
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار