خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 15:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر اقتصاد؛ پیگیری جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی میانه

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در راستای توجه  و حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینی شهرستان میانه با وزیر اقتصاد و دارایی دیدار و گفت و گو کردم و مواردی در خصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر اقتصاد گفت: در راستای توجه  و حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینی شهرستان میانه با وزیر اقتصاد و دارایی دیدار و گفت و گو کردم و مواردی در خصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شد.



وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان  به عدم حمایت های مالی و تسهیلاتی لازم جهت راه اندازی و به سرانجام رساندن پروژه های سرمایه گذاری، تولیدی و کارآفرینی شهرستان میانه اشاره کرد و بر توجه جدی وزیر اقتصاد و دارایی در جهت رفع موانع پیش رو و حمایت جدی از بحث کارآفرینی تاکید شد.



نماینده مردم میانه عنوان کرد: همچنین در این نشست خواستار صدور دستور وزیر اقتصاد به منظور تخصیص و ابلاغ مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی تبصره ۱۸ برای پروژه های اولویت دار شهرستان میانه شدم ناگفته نماند وزیر اقتصاد و دارایی نیز دستورات لازم جهت اولویت دار کردن طرح های شهرستان میانه در دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ را صادر کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374374
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار